
Mocht je onverhoopt om de één of andere reden toch niet geheel tevreden zijn, dan horen we dat graag van je. We zijn altijd bereid om met je in gesprek te gaan!
Je kunt ons dan bellen (06-42526185) of een bel-me-terug-formulier invullen. Wij kunnen dan samen bespreken wat de reden is van je ontevredenheid en natuurlijk wat we er mee kunnen doen. We zoeken naar een oplossing waar jij mee uit de voeten kunt!
Komen we onverhoopt samen niet uit? Dan bestaan de volgende mogelijkheden:
Wij zijn aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Daarmee heb je de mogelijkheid om de zaak bij een externe en onafhankelijke geschillencommissie voor te leggen. Informatie hiervoor is te vinden via KlachtenportaalZorg.nl.
Je hebt ook de mogelijkheid een klacht in te dienen bij het bestuur van NVL (Nederlandse Vereniging van Lactatiekundigen).
Borstvoeding & meer is aangesloten bij de beroepsvereniging NVL; deze vereniging beschikt over een klachtenprocedure. Ingediende klachten worden behandeld door een klachtencommissie. Dit is een permanente commissie die bestaat uit drie leden. Een van de leden is geen lactatiekundige, bij voorkeur een jurist.
Ik verwijs je door naar de website: www.nvlborstvoeding.nl. De klachtencoördinator van de NVL zal jouw klacht dan in behandeling nemen.